4kg köttfärssås

När träningen är igång måste man få i sig bra med mat! Idag började jag matlagningen hemma. Hade en hel del köttfärs, så varför inte laga allt och frysa in det så man har när man är trött och inte orkar laga mat? Och till middag igår, och lunch idag blev det laxsallad!

Spaghetti och köttfärssås blev det till middag ikväll. Nu har jag en hel del matlådor också. Känner att jag måste jobba dubbelt så hårt som dom andra nu om det ska ge resultat. Jobba dubbelt så hårt, och vara dubbelt så seriös.

Idag tackade jag nej till fest. Ska lägga mig nu och kolla på någon film. Saknar familjen där hemma. Hoppas alla har det bra!


Kommentarer
Postat av: Carina

Bra Deniz!Vi tänkte på dej i går när vi spelade BLUFF!

2011-08-21 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0