Day 1

Nu har kommit på fötterna. Resan gick bra med en mindre försening i slutet, vilket är bättre än i början.

Hela söndagen gick åt att hitta säng och cykel. Det var inga problem. Ett stort tack till min rummis, Sean som tog mig runt och hade tålamod! Så nu sitter jag här och börjar den intressanta bloggen.

Idag börjar livet i skolan. Ska sitta i möten idag, tisdag och onsdag. Massa pappersarbete som ska in och registeras, så dom kan garantera att jag inte är en terrorist på skolan i princip. We wouldn't want that.

Ska försöka fixa böcker med min andra rummis, Derek också. Han kan sånt verkar det som!

Min tredje rummis, Julius kom igår hem från Grand Canyon med sin lillebror som är här och hälsar på. Dom är danskar...

Min fjärde rummis Jesper är nu i Kina och simmar Universiaden. 50fr och 50br! Skönt att åka till Kina och simma 2 grenar och åka hem på 2 veckor! Han är skåning...

Jag kommer uppdatera med bilder från mitt rum och huset så fort jag gjort i ordning rummet och hittat en byrå. Just nu ligger allt på golvet. Typiskt Deniz, eller vad säger du Carina?

Slut.

P.S Stort tack till min undebara flickvän, Bobolina som fixkade bloggen! Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Boobolina

Glad att du gillar den! Men du skulle ju ta bort mitt inlägg.. jag kommer allt bryta mig in på din blogg och ändra det ikväll MOHAHAHA.... PS I love you :)

2011-08-15 @ 20:28:14
URL: http://evka.blogg.se/
Postat av: Carina

Kan se framför mig hur det ser ut! STÄDA!

2011-08-15 @ 21:11:37
Postat av: Marie

Rummis med Julius Schmidt? Hälsa denna sexgud från mig isf!;)

2011-08-19 @ 17:30:24
Postat av: Deniz

Vilken Marie är detta?

2011-08-20 @ 03:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0