Let's get smart

När jag uttalar mig nu tror jag det berör dom allra flesta där ute när det gäller plugg. Jag älskar känslan man har efter att man har pluggat sönder sig en hel dag, då man känner sig så lyckad och lugn. Då man vet att man gjort allt som kan ha gjort under den dagen helt enkelt, utan att överplugga. Det är en otroligt lugn och härlig känsla tycker jag.

Mycket är det tack för våra "Study-hall-timmar." Alla som kommer in nya på ASU måste plugga minst 10 timmar i veckan uppe i vårat "idrottshus," A.K.A. student-athlete center. Jag måste vara i grupp tisdag, torsdag, och söndag i 2 timmar = 6 timmar. Och sen gör man 4h på egen bedrift som dock registeras när man drar sitt student ID. Dom hjälper faktiskt en hel del, eftersom man blir tvingad till att plugga, men dock att man tar med sig det och lär sig göra det själv. Om man har över 3.0 (B i snitt) slipper man X-antar timmar. Så ju bättre betyg man har, mindra behöver man gå på dom där.

Imorgon bitti ska det bli test. Löp, sit-ups, planka, pull-ups, armhävningar. Återkommer med resultat.

Jag saknar min flickvän och min familj. Lilla Håkan.

Stjärt.

Kommentarer
Postat av: Håna (Håkan)

Jag tycker inte om när du kallar din tränare Lilla Håkan:)

2011-08-31 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0