Livsoptimistiska Deniz

Idag = mindre bra dag. Träningen och så går helt okej, vilket är riktigt bra.

Men idag skulle jag fixa telefon och telefonnummer (Carinas telefon funkar ej här). Fick en bra deal, 30 dollar för en 130 dollar telefon. Dock blev jag av med cykeln under tiden. Vänder mig om i två minuter, och cykeln är snodd. Frustrerad man blir på världen, men jag antar att det bara är att leva vidare och glömma, inte sant?

Annars har resten av dagen gått till att plugga. Mycket träningsfysiologi. Kommer som sagt bli en tuff kurs med massa testande och teori på samma gång. Det finns många likheter med fysik.. Många ekvationer. Hastighet, vikt, calories, syreupptag, höjd etc. Ska bli skoj att lära sig om hur man ska få kroppen att prestera på maximal nivå!
Mikke kommer få många uppdateringar till sommarn om sitt styrkeprogram!

Så vi avrundar inlägget med två bilder som kan sammanfatta dagen.

Stjärt.



Kommentarer
Postat av: Carina

För faan Deniz lär dej!Bättre att vara extra noggrann.

2011-08-26 @ 10:57:57
Postat av: Micke

Så jävla illa att torska cykeln på det sättet :P

Köp en så risig damcykel som möjligt istället, dom är ju sköna att cykla på men ändå tillräckligt dåliga för att ingen ska orka sno dom.



Ser fram emot uppdateringarna, dock så kommer jag inte köra 5x5 under säsonger, funkar fan inte. Man hinner inte återhämta sig mellan passen när man tränar massa annat. Men gjorde ju ruskigt bra ökningar i alla övningar under sommaren så jag är nöjd ändå.



Peace

Mikey

2011-08-26 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0