Styrka

Nu var första styrkepasset avklarat. Var inget speciellt idag. Tränarn gick mest igenom övningarna med oss så vi får in rätt teknik. Jag gillar att det finns 4 simtränare, och en styrkecoach som verkligen vet vad han sysslar med och var simmare behöver.

Dagens morgonträning var för alla nykomlingar. Dom som vart här tidigare kör på eftermiddagen. Men jag ska prata med tränarn så be om tillåtelse att få köra på eftermiddagen eftersom jag är en 3e årare - Junior.

Sitter nu och skpar med min gosiga Evelina. Alltid lika skönt att se hennes ansikte!

Resten av dagen ska jag försöka fixa i ordning papper, träffa sjukgymnast, simma, och gå till engelskalektion.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Evelina.

Sådär, la in en bild på dig och mig i menyn på sidan som du ville :) tycker den är helt okej nu. snyggt med massa bilder! hoppas du gillar den... btw jag gillar dig :)

2011-08-22 @ 21:40:30
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0