Sun Devil

Nu har skolan börjat och jag har fått min blogggenomgång med Evelina.

Dom senaste dagarna har varit väldigt mycket om tradition på skolan och hur man skall bete sig som en idrottare. Själva värdet som en atlet på skolan är otroligt stor och det är mycket ära och stolthet. Så vi kallas Arizona State University Sun Devils. Riktigt taggad är jag på att göra en bra säsong och vara duktig i skolan, vilket jag inte tror kommer vara några problem.

Campusområdet är otroligt fint faktiskt och jag cyklar igenom det varje dag nu. Har bara engelska där dock, och resten nere i Phoenix, vilket är en rätt stor stad med en del skyskrapor! Jag var chockad.

Men men, imorgon börjar träningen för mig på riktigt. Time to be a Sun Devil!



Kommentarer
Postat av: Evelina.

bra inlägg älskling. kom igång med den ordentligt nu så jag får läsa :)

2011-08-19 @ 08:24:55
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0