Testresultat.

I morse var det testdags. Mina resultat:

Höghopp jämnfota från stillastående: 25.5 inches = 64.7cm

Långhopp jämnfota från stillastående: 8ft 5.5 inches = 2.58m

Pull ups: 18

Armhävningar: 64 (på 60s - bröst ner till ens näve)

Sit-ups: 57 (på 60s - händer på huvudet, upp och nudda armbågar och knän)

Planka: 4min 4s

Över lag nöjd med mina resultat. Var delad två på långhopp. Jag och Jesper hoppade exakt lika långt. Rätt förvånad över armhävningarna, trodde inte det skulle gå så bra faktiskt eftersom jag inte kört bröst nu på jag-vet-inte-hur-länge. Jepser dock, nämnvärt med 99 stycken armhävningar på 60s! Det är bara för mig att jobba hårdare. Plankan var jag också positivt överraskad med.

Vill definitivt bli bättre på pull-ups och hoppen. Nu är det bara att fortsätta jobba hårt!


Kommentarer
Postat av: KJ

Sverige dominerar

2011-08-31 @ 05:49:42
Postat av: Bill

Jag är imponerad av alla resultat. Ska bli kul att se dig simma på SM

2011-08-31 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0