Träningen är igång

Igår startade träningen upp (den var valfri) men jag är glad att jag gick. Längesedan jag tränade riktigt hårt nu, så det ska bli skönt att pressa sig!

Gårdagens träning var cirkelträning i gymmet. 12 stationer, jobba 45 vila 30. Varje station gjordes 3 gånger i sträck.

Idag var det otroligt tufft. Svetten rann, jag trodde jag skulle spy och svimma i slutet. Jag sprang mycket idag. Får se om ryggen bli värre imorgon eller inte. Men vi tränade från 5.50-8.20 första dagen. Så kommande pass kommer bli utmanande.

Nu har jag tagit världens längsta tupplur. Helt underbart! Jesper är tillbakafrån Kina, så nu är vi alla rummisar under ett tak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0