Real Love

 


Hejsan hoppsan allihopa! Eve här! Tog mig tiden att fixa ihop en blogg till min käre Deniz, så alla hans nära och kära kan följa hans rackartyg och äventyr borta i Arizona och resten av USA. Tänkte bara fatta mig kort så ska börja avrunda, men jag har bara en sak till att säga:

 


Deniz, min prins, jag saknar dig nåt så fruktansvärt mycket. Känslorna åker bergochdal-bana just nu, men jag blir lugn när jag tänker på varför du gör det här. Du satsar på din utbildning, en framtida karriär som jag vet, inte bara kommer gynna dig, men hela vår framtida familj. Jag är så stolt över dig! Jag finns alltid här och stöttar dig. Kärlek till tusen, från din, bara din, E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0