Värmen är olidlig

Har fortfarande inte vant mig vid värmen här. Det är över 40°C varje dag.. I skuggan. Tänka då att cykla till skolan varje dag i en kvart. Har med mig en deo i väskan. Funderar på att ta med en extra t-shitr också nästan!

Dock är det otroligt vackra solnedgångar här. Röd himmel. Jag har funderat på att ta en heldagshajk nån gång. Cykla till ett berg som kallas "CamelBack." Den ser ut som en kamel alltså. Det skulle vara skitskoj, men även ta hur lång tid som helst. Det tar kanske en timme upp för berget och en timme ner. Då får man utsikt över hela Phoenix. Vore hur ballt som helst att få en solnedgångsbild över staden!

Får se om/när det blir av. Defnitivt inte den närmsta månaden p.g.a. hettan!



Camelback

Kommentarer
Postat av: yogi

Jag har gått upp för camelback och det är riktigt vackert! Går man raskt tar det bara en halvtimme-45min upp och snabbare ner. Kör på med träningen!

2011-08-31 @ 07:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0