En vecka med ASU swimming.

Denna veckan har varit intensiv. Mycket långbana. I fredags morse simmade vi 6000m. På eftermiddagen var det testserie för sprintersen:

2x50 st 1.15 - 200 fart
100 st 2.30 - 200 fart
200 bad

6 varv

Hade 2 50or på 38, 2 på 37 och resten på 36. 100ingar på 1.19, 18, 19, 18, 18, 18. Väldigt nöjd. Tekniken sitter verkligen inte. Kan bero på allt bröstsim vi kört nu. För sprintersen på lördag morgon i yards böjds på:

25 max st.45
50 - 1 andning st. 2min
50 max från runner st. 1min
25 - ingen andning st. 1min
75 max

Bad
4 varv

Nästa vecka kommer det bli en tuff vecka med massa pass. Jag tänkte skriva alla passen på bloggen, så det kan vara intressand för dom intresserade att följa den kommande veckan!

---

Skolan är över nu. Får se vad betygen bjuder på! Tror det blir helt okej faktiskt. Nu är det fokus på simning, kost, och sömn!

Också roligt att nämna. Jag väger lika mycket som jag gjorde när jag kom hit i augusti, 72.5kg. Då hade jag 12% kroppsfett. Igår mättes jag om på 5.1%. Det säger en del om mina insatser här. Tror inte det var någon som gick ner så mycket faktiskt. Jag var nog en av dom top 5 "fetaste" när jag kom in, nu var jag top 5 mest fit.

Stjärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0