Fortsätter att träna hårt.

Inget lugnt pass idag heller. Nej, ännu en fartuthållighetsserie. Denna gången gick det även bättre än förra veckan. Serien var som följande;

8 x (100fr fart, 100br hårt, 100 lugn st. 1.30)

Hade detta varit mig för ett år sen hade jag hittat på en anledning att inte fullfölja känns det som. Men i vattnet nu är min mentalitet på en helt annan nivå, där jag verkligen ser framgångarna framför mig och tänker att tröttheten bara kommer hjälpa mig uppnå mina mål.

Tiderna var bra för att vara mig.. Frisimmet på 1.04.1.06 (detta är alltså yards) och bröstsimmet var, 1.07, 07, 07, 07, 06, 06, 06, 05.

För 9 veckor sen hade vi en serie på 5x100br med lite bad imellan st 1.40, 3 varv. Då höll jag 1.15-18 på bröstsimmet. Som sagt, det är en ny Deniz i vattnet, och tränarna ser det nu.

Också värt att nämna att der var 3-4°C i morse och det ångade så mycket från bassängen att man knappt såg över till andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0