Jul hos familjen Vitez.

Som ni märkt vart jag lite trött på att uppdatera efter den träningsveckan som var rätt hård. Träningarna fortsatte med hårda pass därpå dock. Huvudserier som 30x25 runners max på st.45, 20x50 st.2min, och 20x100 st.2min.

---

Nu är det ett break från laget och coacherna o en vecka, så jag tränar själv nu med Eve. Oroa er inte, har fått sprintpass från coachen som jag kör alltså. Vi kommer spendera julen hos en i laget som tyvärr är skadad för tillfället (armbågsproblem), Cody. Deras kvarter, eller område är nåt av det sjukaste jag sätt. Det verkar vara Arizonas Beverly Hills eller Malibu. Så sjukt är det alltså. Husen är enorma, och deras hus är hur fint och stort som helst! Vi ska få en rundtur senare så Eve kan ta lite kort. Kolla även in hennes blogg för uppdateringar!

http://evka.blogg.se/

Idag har vi varit på cirkelpass och simtränat. Sett oss omkring lite på morgon. Nu ska vi shoppa lite med Cody och se oss runt lite mer!

Dan före doppare dan är det ju nu med! Tänka sig! Julafton imorgon, då ska det tränas. 4x75 max.

God Jul på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0