Tillbaka till vardagen.

Det var otroligt roligt och värt att åka hem i en vecka. SM gick över förväntan, flickvännen mår som hon ska (nu alla fall), och familjen såg bra och nyttiga ut.

Man kommer hem och det är stenhård träning med en gång. Fartuthållighet i morse med 10x75 spec max, 1 minut vila, 10x100fr så fort och jämnt som möjligt. Vi simmade samma serie i början på året. Nu låg jag 5-7s snabbare än vad jag gjorde då. Fick tokmycket syra dock vid 7e/8e. Ont ont i mina kära muskler som tagit rätt mycket stryk i 2-3 veckor från allt tävlande.

Sommar-SM kommer bli riktigt skoj. Ser fram emot det redan!


Saknar redan familjen. Håkan och hans hål. Pappa och hans mode. Farideh med hennes leende. Eve med hennes spyor. Carina och hennes mat. Bosse och hans lugn. Sebbe med hans knä. Ja, alla!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi saknar dej med!

2011-12-01 @ 17:08:59
Postat av: Evelina.

... känner mig inte som världens goaste och finaste flickvän där direkt... blääää för spyor!!! hahaha

2011-12-01 @ 17:09:45
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0