Long Beach.

Är nu framme i Long Beach, Kalifornien. Första gången jag är här. Dags för tre-dagars-tävling. Imorgon simmar jag 200me och 50fr. Får se om jag simmar tillräckligt fort på 50 för att platsa i laget på kvällen. Fick dock reda på det idag, efter insimmet. Så är inte alls förberedd för att sprinta frisim, men det sitter i huvet bara.. Hoppas jag.

Annars var det en riktigt snabb pool faktiskt. Inte mycket utrymme, men goa pallar och snabb bassäng! Får se hur det går. Det trappades ner lite under veckan. Körde fortfarande 2 pass i måndags, och vi gymmade faktiskt. Så toppad är man inte.

---

I lördags simmade jag bra mot USC. Simmade fortare än jag någonsin gjort i säsong med 26.00 i lag, 58.6 och 2.11.3. Då är målet för denna tävling att helt enkelt simma fortare än så!

---

Om 6 dagar är jag i Sverige! Känns riktigt bra! Glömde nämna att min kusin, Hakan, bor i Long Beach, så jag kommer träffa honom. Har inte sett honom på 4-5 år! Och ca 10 år innan det! Så det ska bli riktigt skoj!

Nu är det dags att plugga lite och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0