Dags att tävla.

Idag har det varit 100% bröstsim verkligen. Mycket fart 50:or på morgon inför helgens tävling mot Las Vegas.

Vi simmade in 1000 yards idag och sen gjorde tränarna 4 medley lag. Jag simmade på 26.5 vilket är riktigt bra för mig i säsong utan allt för mycket fart, samt att träningarna tar riktigt hårt! Jag tror mitt bästa i säsong är ungefär den tiden faktiskt. Perset är från första året, 24.77. Det borde man simma fortare än, om man får chansen. Jesper simmade fruktansvärt fort, 25.6, vilket är runt det snabbaste han har gjort i säsong! Får nämna att vi hade gym 1h innan träningen också.

Så tävlingen kommer bli intressant! Dags att börja jaga Jespers tider om det ska gå fort i Mars. Vet ännu inte vad jag ska simma. Får nog reda på det imorgon eller fredag.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0