Nya skor.

Fick nya skor förra veckan. Behövligt! Rätt bekväma. Ska köpa ett par som jag kan ha dagligen också.

Temperaturen har droppat rejält här under dagen och gårdagen. Var kallt idag under passet. Blåsigt var det också! Var 20 grader bara med moln och blåst! Brukar ju vara stabila 30-35! Tror det bara en kallfront som kommit in. Folk sa att det var som det brukar vara under vintern. Så långbyxor och skjorta vart det idag!

Hade mitt andra prov i träningsfysiologi idag. Kändes fruktansvärt bra. Där satt den, om man säger.


Annars, jag har kommit i form. Nu är jag nedbryten. Försöka hålla igång högt tempo och fart i vattnet nu, så blir det bra på SM och kommande mästerskap!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Carina

Det ska bli kul att se dej på SM.Ha det bra!Kram

2011-10-07 @ 09:40:38
Postat av: Evelina.

snygga pjuks!

2011-10-08 @ 20:54:16
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0