Nu börjar allvaret.

Idag var det ledigt från skolan. Då passar tränarna på att köra hårt. 3-timmars-pass på förmiddagen, intensivt. Började med en lättare uppvärmning. Sen var det:

1.6km löpning
1500m sim
1.6km löpning
1500m sim
1.6km löpning
1500m sim

Vår pool. Låt in luras, vi simmar långbana i några veckor till..

Tog mig 1h 34 min 50 sek. Det gick helt okej att springa med ryggen faktiskt. Hoppas det håller i sig! Efter det tog vi en liten paus tills alla var klara. Sen var det in till gymmet och köra ner sig där också! Helt slut i kroppen nu. Resten av dagen blir till att plugga, återhämta sig, och snacka med min fantastiska flickvän på skype. Saknar henne alldeles för mycket!


Kommentarer
Postat av: Eve

hihi jag står här på jobbet och ler nu :) och vilken fin bild du hittade haha!

2011-09-05 @ 21:20:44
URL: http://evka.blogg.se/
Postat av: Deniz

Du verkar ha mycket att göra!

2011-09-05 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0