Senaste nytt.

Det är klart. Jag kommer hem till inne-SM i november! Ska bli skoj att få träffa alla igen, men också att simma SM innomhus igen. Det var ett tag senast nu.

Förövrigt går träningen bra. Ryggen håller. Simmar mycket meter = Deniz kommer i form fortare. Ny börjar ju magrutorna att synas med. Det var ett tag sen.

Dagen hjälte är jag med. Det var en kvinna (rätt stor) på spårvagnen idag som bara hängde över sitsen. Såg ut som att hon sov. Men det var någon som försökte väcka henne men hon svarade inte. Jag blev faktiskt lite orolig och gick fram till henne och skakade om henne, men inget svar. Hon hade en lätt puls, men luftvägen var helt blockad så hon knappt kunde andas. Så jag höll hennes huvud och bad folk ringa ambulans som kom och hämtade henne vid nästa station. Helt medvetslös var hon alltså. Rätt läskigt.

Folk kom fram till mig och undrade om jag jobbade med sånt. Stolt svarar jag att jag är badvakt. Juste Himpa, där förtjänar jag en rejäl höjning.

Annars är rutinerna dom samma. Det är därför jag inte varit så aktiv här. Upp tidigt på morgon, träna frukost, plugga, lektion, mat, simma, mat, plugga, se lite film, sova.


Kommentarer
Postat av: Carina

Bra Deniz Eve var jätteglad igår!Jag kommer o tittar!

Jag blir stolt över dej att du hjälpte kvinnan det är så många som inte bryr sig.Ha det bra.Kram

2011-09-16 @ 08:22:34
Postat av: Evelina.

va bra du är älskling! stolt att du är min pojkvän :) saknar dig!

2011-09-16 @ 20:26:02
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0