Tuffa prylar

Vi fick en "mesh bag" för ett litet tag sen som jag glömde visa på bloggen. Det är alltså en liten säck man har alla simmarprylar i. Namn och grejer!


Imorgon är det första Amerikanska fotbollsmatchen för skolan. Spelar mot UC Davis, om det säger er något, vilket jag tvivlar på! Ska bli skojsigt. Ska ta lite bilder och visa arenan som tar över 70,000! Det är den vi springer uppochner på lördagar tills vidare..

Sen var jag 6:a på testet av killarna. Man fick poäng på placeringar. 10 för 1a plats och 9 för 2a osv. Då var jag inte så dålig trots allt! Bara att jobba upp sig! Jesper var 3a, Sean var 5a. Alltså tre stycken rummisar top 10. Inte illa!

Imorgon blir det denna tröja:


Nu är det dags för True Blood! Säsong 4 avsnitt 10! Det är olidligt spännande nu.

God natt människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0