Dagens teknologi och dess problem

Jag har nu jag fått en "smart phone" - ja, eller fått låna av Eve. Tack så mycket hjärtat! Men i alla fall. Det är jätteskönt att kunna SMS'a henne gratis när jag vill och ha tillgång till internet när jag vill.
 
Dock finns det ju givetvis problem med detta. Det tar upp onödigt  mycket energi så man måste ladda telefonen hela tiden! Sjuuuukt jobbigt. Igen, det är en grym uppfinning, men att batteriet inte håller så läge stör mig. Så jag kommer låna den här av min lilla sötnos nu i kanske 1 eller 2 år - och sen köpa en grym. Då ska förhoppningsvis batteritiden bli bättre också.
 
Dock är jag otroligt dålig med den här. Vet inte hur den funkar. Kan inte hantera den. Är jättelångsam på att SMS'a. Men jag lär mig sakta sakta!

Kommentarer
Postat av: Evelina.

"Låna" i 1-2 år... HAHA... va tror du att jag kommer vilja ha den sen?? :P Du får den ju! Btw, har sett nya iphone5! Den ser bättre ut än dom andra!

2012-08-08 @ 09:00:25
URL: http://evka.blogg.se
Postat av: hans grundmark

TA och slå av litet tjänster (GPS och annat bjäfs) som du inte behöver. De drar ganska mycket kraft.

2012-08-22 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0