Bäst men sämst?

Hade vårt sista dual-meet igår mot NCAA favoritera University of Arizona. Jag presterade riktigt bra tider, men allt annat var kasst.

Uppladdningen fanns inte där. Mentalt var jag inte som jag brukar. Jag brydde mig helt enkelt inte. Riktigt dåligt. Så här efter tävlingen blir jag besviken på mig själv. Kanske blir jag frusterard att jag inte var snabbaste bröstsimmarn i laget igår, men och andra sidan är jag i den perioden då jag inte vet vart kroppen är någonstans. Det går verkligen inte att beskriva.

Men trots detta så gjorde jag 25.41 i laget, 57.1 på 100br - dual-meet bästa med 1s, bara 2/från säsongsbästa (veckan innan SM), 2.08.0 på 200 - dual-meet bästa med 2s, bara 1/10 från säsongsbästa.

Bild från tävlingen


Nu är det dags att sama tankarna och energin och bara lita på att formen kommer komma efter allt hårt slit!

Kommentarer
Postat av: Mats G

GoGoGo ! Vi(Benita o jag) kommer att skrika lite på dej också på PAC12, så vi vill ha fina tider som motprestation ! MatsG

2012-02-27 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0