Andra avklarad.

Jag vet att det tog ett bra tag med uppdateringen, men har haft fullt upp med skolan denna veckan!

Vi simmade mot Cal Berkley som vann NCAA förra året med flertalet toppklassimmare! Det blev säsongsbästa på 100 & 200br med 58.1 & 2.10.3 som är halvsekunden snabbare än tidigare. Det går frammåt alltså. 26.0 i laget vilket är halvsekunden över säsongsbästa.

Låt inte luras, coachen sa det efter tävlingen att vi borde ha simmat som bäst på 100 och 200 eftersom vi inte har den riktigt toppfarten i oss ännu. Jag fick hoppa in i frisimslaget, gjorde 21.4. Inget att hurra för då man missade vändingen.

---

Annars har det börjat trappats ner ordentligen. Kortare serier och pass med mycket kvalite. Den senaste veckan har det blivit frisimsprint för min del eftersom jag vilat min ljumske som vart småkass sen i November. Det finns mycket att fixa tydligen... redigerare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0