Födelsedagspojken

Dagen har varit riktigt lyckad - förutom lunchen då en viss person inte fattar att jag bara vill ha två skivor saltgurkor på min macka, utan ger mig typ 15. Annars var lunchen väldigt trevlig då min kära flickvän cyklade till skolan för min skull för att spendera lite tid med mig.

På morgon överraskades jag då det fanns en påse med godis utanför min rumsdörr! Tomten hade varit där (rumskompisarna).

Efter lite slit på att komma in i en restaurang bjöds det på pizza till slut på Mellow Mushroom. Det var väldigt upptaget den 11e Januari på Mills gator.

Fins presenter vart det också från Eve och familjen Karlsson! Hekmatisarna bjöd på lite cash som alltid är välbehövligt!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va gött det hade varit nu med coca cola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0