Första avklarad.

Simmade som sagt mot Stanford idag. Gick helt okej resultatmässigt, men dom piskade sönder oss på allt.

57.5 i laget idag. Jesper hade 57.9 i A-laget.. Fick förvånansvärt simma 200me idag som jag inte var allt för lycklig över strax efter laget. Slutade på 2.00.9 som är min bästa tid i säsong ändå. Stanford-grabbarna hade, 1.50, 51, 53, 54... Vi hade 1.57, 59, 59, 00. Klassillnad? Ja. Efter det fick jag simma 200br - 2.11.7 - riktigt bra för att haft en 200me innan det tycker jag.

Kan dra till och säga att jag simmade bredvid den nästa "Phelps" idag på 200br. Han hade 1.59. Han är inte ens bröstsimmare. Han simmar medley och är en freshmen detta året. Förra året han började college simmade han snabbare än vad Ryan Lochte gjorde under sina år som collegesimmare på 200me. Han simmar verkligen allt verkar det som! David Nolan är ett namn att komma ihåg i simningen alltså. Får se om han utvecklas lika mycket i långbana bara!

Deras anläggning var helt sjukt! Den största och bästa utomhusanläggningen i USA tydligen. 2st 50m bassänger, en hopppool, och tävlingspoolen (25 yards som är sambunden med en liten hoppbassäng)


Där tävlade vi. Till höger är båda 50orna och bakom läktaren är hoppbassängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0