Höghöjdstävling.

Idag simmade vi mot Bringham Young University (BYU). Killarna fick stryk med 15p ungefär (vilket inte är mycket). Eftersom formen vart fin sattes jag in i A-laget på 4x50me så fick Jesper simma frisim istället. Det var en lyckad lagkapp som vi tog hem - 25.89 på mig som är 2/10 snabbare än jag gjort i dual meet.

Det var första grenen det. Svårt var det att hålla fokus hela tävlingen eftersom jag simmade i första grenen, näst sista, och sista. 200br var lyckad, 2.10.3 - 1.5s snabbare än i dual meet förr - 2min vila och 4x50fr, jag frågade aldrig om min split, men den kan ha varit väldigt långsam. Jag såg svart på pallen innan jag hoppade i alltså. Så fort jag gick i mål var det att hitta första bästa papperskorg för att tömma magen lite..

Nu har vi kommit till Salt Lake City - Björns "hemmaort" där OS gick 2002. Ska simma mot dom imorgon. Då blir det 50br i lag igen, 100br, och 200br - om inga korrigeringar sker d.v.s.

Kommentarer
Postat av: Evelina.

LYCKA TILL älskling, och se till att hålla fokus! Du kan, även i tuffa tider :)

2012-01-07 @ 05:38:55
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0