Swimmer of the day.

Sen träningen startade upp igen den 29e December har tränarna utsett Dagens Simmare varje pass. Jag fick den för gårdagens pass med mina snabba 25or och 50or från pall. 12.3, 12.1, 11.6, 26.5, 26.3. Motiveringen var trevlig att höra också faktiskt: "this person has been very consistent on recent practices and has shown great improvement throughout the year."

- För pappa som inte tycker om engelska: Jag har alltså varit väldigt stabil och presterat bra på träningar och har haft en bra utveckling under året - Jag instämmer.

---

Just nu sitter vi på flygplatsen - lyfter mot Utah alldeles strax. Ska simma mot BYU och University of Utah, där Björn simmar. Ska bli riktigt trevligt att träffa honom - ännu roligare att spöa deras lag. Så det blir en liten NKK samling på lördag med andra ord.

Stackars Evelina får vakta vårt hus medans vi är borta. Hoppas hon är kreativ där hemma och hittar på saker att göra under dagarna så hon inte river ner stället. Men jag litar på dig gumman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0