Kommer till SM med skaplig form.

I helgen blev det snabbare simningar än jag förväntat. Det gick snabbade än var det gick i mitten på Januari förra året, så det känns grymt att jag får till det nu.
 
100br - 57.9 (1.03.9) - hemgången var stark, 30.5 vilket är ca 33.5 så det ser ljust ut för SM!
200br - (I) 2.10.8 (II) 2.10.7 (2.24.2)
100fr i lag - 48.3 (53.1 - ouch)
 
Redan imorgon bär det av till Long Beach för nästa tävling med försök och final. Har höga mål som jag håller hemligt.
 
Dock kommer hemresan till Sverige bli tuff, så jag förväntar mig en grym välkomst! Vi landar 12.30 på söndag i Phoenix, och jag reser hem igen 16.10. Det blir alltså en snabbis hem och packa om och sedan tillbaka till flygplatsen för ytterligare en 17h resa. 
 
Hur är vädret där hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0