Mot LA.

Imorgon bär vi av mot LA för att simma mot Bakersfield - dit jag var på väg innan jag stack till Daytona! Fredagen blir det mot Bakersfield - 100br, 200br, och 4x100fr lag. Vi har chans att vinna det mötet, så hoppas alla simmar riktigt bra så jag får uppleva min första dual-meet-seger med ASU!
 
Lördag blir det däremot tuffare. Vi ställs då mot USC som är en av toppskolorna i USA. Vet inte vilka grenar det blir. Men det blir 3 tuffa kommande veckor för mig med mycket tävlande och mycket i skolan på samma gång, så det gäller att vara produktiv och positiv. PP. 
 
Jag uppdaterar under helgen med tider. Mål? Snabbare än för 2 helger sen - 58.5, 2.12.7. Gärna 58.0 och 2.10, och 48.5 på 100fr? Har ingen aning om vad jag kan göra där.
 
Gillar den bilden stakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0