A broken heart hurts, but it's the memories that kill.

Jag borde fokusera mer på skolan än vad jag gör just nu, men vart är energin? Det är väl viktigare att bli glad igen än att pressa sig till något inte är lika viktigt.

Så, under några dagar har jag forskat lite och läst intressant fakta och forskning på lycka och framgång. Det är helt sjukt hur våra tankar påverkar oss. Universum har en kraft att forma sig efter våra tankar, bra som dåliga. Se framtiden, se något bra, ha det i huvudet. Förr eller senare kommer det att ske, i princip. 

Mycket intressanta saker som börjat få mig att inse vad som är viktigt i livet.

I don't think I am ready to give up yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0