Flagstaff.

Detta har nog varit den längsta lördagen i mitt liv. Upp 05.30 för frukost. Bussen åkte 06.45. Vi var framme vid poolen 09.15. Under hela resan pluggade jag för jag har hamnat efter så mycket. Direkt från bussen till insim, och sedan tävling i kortbana meter. 
 
Det blev 50br i lag - 29 små tror jag. 50br individuellt - 30.7. Båda lopp var vädligt stress. Helt ok utan någon sprintträning. 100fr i lag - 54.5. Dog som en gris. Var på väg under 53 upp till 75 såg det ut som. Men höghöjden tog där stop för mig! Visst, man dör i loppet, men sen är återhämtningen så himla tuff. Man är anfådd ett bra tag längre än vanligt.
 
---
 
Men det är otroligt vackert här. Vädret är ca. 19°C och det är mysigt. Vi hajkade även. Den var jobbig! Vi började på 6,500m och hajkade upp till 8,800m! Det tog mig 77min. Alltså, 9 m/s - uppåt. Så tänk er 10ans hopptorn. Klättra upp tills man kommit 2,300m över startläge! På toppen fanns lite snö också. 7°C var det där uppe också. Vi tog lite bilder som jag ska försöka lägga upp imorgon.
 
Jag har pluggat hela kvällen nu. Sååå trött!
 
God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0