En träning att se fram emot.

Denna veckan har vart så tuff alltså. Även om det är återhämtning i gymmet, så är jag helt körd. Får syra för ingenting, musklerna bara krampar ihop under serier och det gör verkligen ont. I morse simmade vi en serie på 3000m med massa 200ingar. Så fort paddlarna åkte av kunde jag simma 50m okej utan smärta, men sen... Ojoj.. Det är ingen mjölksyra, fick inte upp min puls så speciellt högt, men musklerna bara sa ifrån. Latissimus dorsi och posterior deltiod bara sa, "nej du, inte idag Deniz, inte idag." Och med det blir jag utkastad från min första träning någonsin för det såg ut som att jag inte försökte tydligen..
 
Men imorgon blir det tävling och syra!
 
100br
500fr
100ry
300me
100fj
100fr
 
Allt från pall, allt max. Tider kommer läggas ihop och vi kommer få en vinnare. Inte fan blir det jag med den där 500.. Allt är yards dock.. Thank god! Mål? Under minuten på 100br! Notering - 59.5 på första tävlingen förra året 22a oktober. Får se hur nära vi kan vara på träning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0