Sjukdom.

Det började för ungefär en vecka sedan med en lätt hosta och halsont. Gick till läkaren och fick lite medicin, det gick över, men dom varnade mig att det tar ca 10 dagar att känna av ett virus som kommer in i kroppen. Sant som det verkade fick jag hög feber på lördagskvällen med 38.5°C. Stackars lilla mig låg i soffan med tröja och mysbyxor, inlindad i en filt. Så snälla som mina rumskompisar var tog dom väl hand om mig.

Nu är jag halvt tillbaka alla fall. Tränade idag dock. Gick helt ok. Svettades som en gris dock. Landstyrkan börjar nu trappas upp sakta sakta. Och simträningen styrs fortfarande av sistaårsstudenterna till onsdag, då tränarn tar över igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0