Styrkepass.

Planerna för den här terminen är att ta min licens för personlig träning och sedan praktisera till våren. Men jag har redan en del kunskaper i programbyggande, och jag har hjälp Sebastian med hans upplägg med träning. Det som är väldigt annorlunda är att vi periodiserar mycket så det inte blir enformigt och fokuserar starkt på dom 3 första övningarna på passet. Så här ser hans upplägg ut denna säsong:
 
 
Nu har hans 3-veckor hårda period börjat med 4 pass i veckan då vi splittar upp ben och överkropp för sig. Så här ser hans schema ut dom kommande veckorna:
 
 
Vad tycks? Kan jag bli en bra personlig tränare och motiverande coach i framtiden tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0