Yoga.

Jag har pratat med vår nya assisterande tränare, Sonya och vi ska komma fram med en plan om hur jag ska bli mer flexibel. Äntligen ska jag ta tag i detta och fixa till mitt bröstbentag och stream-line. Från en silvermedalj till en guldmedalj i sommar kanske?

Vi ska göra ett schema om vilka kvällar jag kan gå med henne och göra Birkam-yoga. Man är i ett rum som är mellan 37-43°C i 60% luftfuktighet. Detta ska tydligen vara bra för leder och avslappnande för muskler som kan töjas med enkelhet. Kommer bli nice! Man måste ju testa nya saker om man vill fortsätta utvecklas. Kroppen klarar bara så mycket med samma träning till förändringar sker, vare sig det är i vattnet, gymmet, eller utanför träningen. Detta skall bli intressant!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0